لالهاى بود که با داغ جگر سوخته بودآتشى در دل سودا زده افروخته بودشرم دارم که بگویم تن مسموم تو راخصم با تیر به تابوت به هم دوخته بود . . . حرمت را، نه چراغ و نه رواق و نه در استزائر قبر تو، ماه است و نسیم سحر استقبر بی زائر تو، کعبۀ اهل نظر استلالهاش خون دل «میثم» خونینجگر است . . . بانوی کریمه...
ما را در سایت بانوی کریمه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 23:24